תמיכה

הורדה / עדכון תוכנת דיפוסיטיט

נא לבחור את גירסת התוכנה שאתה מעוניין להוריד אל מערכת ההפעלה שלך.

תמיכה טלפונית

אם אתה זקוק לעזרה ומבקש לדבר עם מחלקת התמיכה שלנו, נא להתקשר אלינו ב 09-7432334.

סרטוני הדרכה

לצפות בסרטוני הדרכה קצרים, לחץ כאן

תמיכה אונליין

זקוק לעזרה בגיבוי, שחזור, פתרון בעיות הודעות שגיאה?

מצא את כל התשובות, מדריכים והדגמות וידאו באתר התמיכה שלנו.

הנהלת חשבונות ואחסון

כדי ליצור קשר עם מחלקת הנהלת החשבונות של דיפוסיטיט, נא לשלוח דוא"ל עם שם המשתמש שלך, מספר הטלפון ואת הבירור שלך ל- [email protected] ואנחנו נתקשר אליך (בדרך כלל תוך 4 שעות).

שאלות הקשורות להנה"ח

לחץ על השאלה כדי לקרוא את התשובה.

תשובה: נא לשלוח דוא"ל בצירוף מספר הטלפון שלך ל-[email protected] אם אתה רוצה לעדכן את פרטי הכרטיס שלך. אנו נתקשר אליך בחזרה (בדרך כלל תוך 4 שעות) ונבצע את העדכון עבורך.

לחלופין, אם יש לך את הדוא"ל המקורית שנשלחה אליך מ- WorldPay בעת שנרשמת לדיפוסיטיט, בבקשה לאתר את אלה ו:

  • לגשת לאתר של Worldpay על ידי לחיצה כאן
  • הקלד את שם המשתמש והסיסמא של Worldpay
  • לאחר הכניסה למערכת, לחץ על הלינק הכחול
  • כעת ניתן לבחור באופציה לשנות את פרטי הכרטיס

לאחר שתקליד את הפרטים החדשים לחץ – Submit.

הערה: אם אתה גם צריך לעדכן את כתובת הדוא"ל שלך או פרטים אחרים לחצו על כפתור "Change Contact Details" כדי לשנות את המידע האישי שלך.

כיצד אני יכול לראות כמה נתונים אני מאחסן?

תשובה:לחץ על כפתור 'כניסה' בפינה השמאלית העליונה של האתר הזה ולהקליד שם המשתמש והסיסמה שלך כדי להיכנס לממשק הניהול שלך שבו אתה יכול לראות את כמות הנתונים שאתה מאחסן בשרתים שלנו.

אתה יכול גם לראות כמה אתה מאחסן בשרתים שלנו באמצעות אישורי דוא"ל שאנו שולחים לך אחרי כל גיבוי.

כיצד אני יכול להגדיל את נפח האחסון שלי?

תשובה:השירות של דיפוסיטיט הוא אוטומטי לחלוטין. שטח אחסון נוסף יינתן לפי הצורך באופן אוטומטי עבורך.

כיצד אני יכול לצמצם את כמות האחסון שלי?

תשובה:כדי לצמצם את כמות האחסון שיש לך על גבי השרתים שלנו, אתה צריך להסיר כמה תיקיות שבחרת לגבות.

  • הפעל את התוכנה של דיפוסיטיט וסמן את סט הגיבוי שברצונך לצמצם.
  • לחץ על סימני ה- '+' המופיעים בצד ימין והסר את סימן ה- 'V' מהתיקיות שאינך רוצה לגבות.
  • לחץ על כפתור 'SAVE' כדי לשמור את השינויים.

יש לציין כי כל הקבצים/ תיקיות שתסיר מהגיבוי יירדו מן השרתים שלנו רק אחרי השלמה של מחזור גיבוי מלא.

לדוגמה, אם מחזור הגיבוי (Backup Cycle) בתוכנה מוגדר ל 30, זה אומר שזה ייקח30 גיבויים מהרגע שהסרת את הנתונים עד שהם יפלו מהשרתים שלנו ולאחר מכן רמות האחסון שלך יקטן.

מחקתי נתונים אבל האחסון שלי לא ירד?

תשובה:קבצים/ תיקיות שתסיר מהגיבוי יירדו מן השרתים שלנו רק אחרי השלמה של מחזור גיבוי.

לדוגמה, אם מחזור הגיבוי בתוכנה מוגדר ל 30, זה אומר שזה ייקח 30 גיבויים מהרגע שהסרת את הנתונים ועד שהנתונים יירדו מהשרתים שלנו ולאחר מכן האחסון שלך יקטן. אתה יכול להאיץ את הפעולה על ידי: הקטנת מחזור הגיבוי > לחץ SAVE > בצע גיבוי ידני על ידי לחיצה על כפתור Backup Now או חכה עד שהגיבוי יתבצע באופן אוטומטי > עקוב אחר אישור דוא"ל ולוודא שרמת האחסון קטן > ולאחר מכן להגדיל את מחזור הגיבוי בחזרה ולחץ SAVE.

האחסון שלי עולה כאשר אני מוסיף מעט מאד נתונים?

תשובה:אם אתה מגבה קובץ מסד נתונים או הודעות דוא"ל אלה נוטים להגדיל את שטחו לאחר כל גיבוי.

כדי לתקן, נא לפתוח את התוכנה של דיפוסיטיט והורד את מחזור הגיבוי (Backup Cycle) ל-5 ולחץ על שמור (Save) כדי לשמור את השינויים.

לחצו כאן כדי לשלוח לנו הודעה  
נציג יחזור אליך בהקדם. תודה  

אני מאוד התרשמתי מהתמיכה ושירות הלקוחות המהיר והידידותי

ראה עוד כתבי המלצות

Depositit software is compatible with:

אנו מגבים מחשבים נייחים, ניידים, שרתים ועוד

Our Partners Include:

  • benarit
  • Dell
  • Commit
  • doctor
  • Hashevet
  • iskit
  • MySql
  • karteset
  • Outlook
  • Outlook Express
  • liram
  • metal
  • odcanit
  • tamal

Follow Depositit

  • .
  • Twitter     Vimeo
  • .
  • LinkedIN     Blog